VEĆA ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
Služba za opću upravu i društvene djelatnosti |
MANJA ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
Odsjek za društvene djelatnosti i usluge građanima |
DJELATNOST(I) |
Opća uprava i BIZ |
KONTAKT PODACI NADLEŽNOG SLUŽBENIKA |
Sabit Mujkić i Blaženka Šistov, Viši referenti za vođenje matičnih knjiga i knjiga državljana
Telefon: 030 795 647, 030 795 648
E-mail:
ont@tel.net.ba
|
SVRHA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Sačinjavanje smrtovnice i proslijeđivanje iste nadležnom Sudu, a sve po zahtjevu stranke. |
PRAVNI OSNOV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Zakon o upravnom postupku, član 121. (“Službene novine Federacije BIH”, broj 02/98 i 48/99); Zakon o matičnim knjigama Federacije BiH, članovi 26. – 32. (“Službene novine Federacije BIH”, broj 37/12 i 80/14); Uputstvo o vođenju matičnih knjiga, član 121. (“Službene novine Federacije BIH”, broj 51/13, 82/13 i 06/15); |
Taksa / naknada koju je potrebno uplatiti |
NAZIV TAKSE / NAKNADE |
IZNOS TAKSE / NAKNADE (KM) |
BROJ RAČUNA ZA UPLATU |
POZIV NA BROJ |
/ |
/ |
/ |
/ |
|
Potrebne informacije pri predavanju zahtjeva |
|
Potrebna dokumentacija |
TRAŽENI DOKUMENT |
INSTITUCIJA KOJA IZDAJE TRAŽENI DOKUMENT |
FORMA DOSTAVE |
KOMENTAR |
Identifikacioni dokument (lična karta, pasoš itd.) |
MUP |
Na uvid |
/ |
Punomoć (ako punomoćnik pokreće postupak) |
Stranka |
Original ili ovjerena kopija |
/ |
|
ROK ZA RJEŠAVANJE POTPUNOG PREDMETA (DANI) |
1 dan. (1 dan za pregled potpunosti zahtjeva) |
OBAVJEŠTENJE |
Prosječno vrijeme za rješavanje potpunog zahtjeva je 1 dan. Potpunim zahtjevom se smatra samo zahtjev uz koji je stranka dostavila svu potrebnu dokumentaciju. Od dana dostavljanja potpunog zahtjeva računa se rok za rješavanje potpunog zahtjeva. |
VRIJEME VAŽENJA ODLUKE PO ZAHTJEVU (DANI) |
Trajno. |
PREUZIMANJE OBRASCA ZAHTJEVA |
Zahtjev se predaje usmeno. |