VEĆA ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
Služba za civilnu zaštitu |
MANJA ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
/ |
DJELATNOST(I) |
Civilna zaštita |
KONTAKT PODACI NADLEŽNOG SLUŽBENIKA |
Irma Cerić, Stručni savjetnik za pravne poslove iz oblasti civilne zaštite-koordinator za mjere zaštite i spašavanja i koordinator za mjesne zajednice
Telefon: 030 525 202
E-mail:
ont.cz@tel.net.ba
|
SVRHA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Naknada štete. |
PRAVNI OSNOV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Uredba o jedinstvenoj metodologiji za procjenu šteta od prirodnih i drugih nesreća, član 32a. (“Službene novine Federacije BiH”, broj 75/04, 38/06, 52/09, 56/09 i 36/14); Pravilnik o procedurama, uslovima, kriterijima i prioritetima za dodjelu pomoći i saniranje šteta nastalih na materijalnim dobrima od prirodnih i drugih nesreća na području općine Novi Travnik, svi članovi (“Službeni glasnik općine Novi Travnik”, broj 05/14); |
Taksa / naknada koju je potrebno uplatiti |
NAZIV TAKSE / NAKNADE |
IZNOS TAKSE / NAKNADE (KM) |
BROJ RAČUNA ZA UPLATU |
POZIV NA BROJ |
/ |
/ |
/ |
/ |
|
Potrebne informacije pri predavanju zahtjeva |
INFORMACIJA |
Podnosilac |
Adresa |
Mjesto |
|
Potrebna dokumentacija |
TRAŽENI DOKUMENT |
INSTITUCIJA KOJA IZDAJE TRAŽENI DOKUMENT |
FORMA DOSTAVE |
KOMENTAR |
/ |
/ |
/ |
/ |
|
ROK ZA RJEŠAVANJE POTPUNOG PREDMETA (DANI) |
/ |
OBAVJEŠTENJE |
Prosječno vrijeme za rješavanje potpunog zahtjeva je 1 dan. Potpunim zahtjevom se smatra samo zahtjev uz koji je stranka dostavila svu potrebnu dokumentaciju. Od dana dostavljanja potpunog zahtjeva računa se rok za rješavanje potpunog zahtjeva. |
VRIJEME VAŽENJA ODLUKE PO ZAHTJEVU (DANI) |
Nije određeno. |
PREUZIMANJE OBRASCA ZAHTJEVA |
Preuzimanje obrasca zahtjeva |