VEĆA ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
Služba za komunalne djelatnosti, obnovu i stambene poslove |
MANJA ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
Odsjek za putnu infrastrukturu, obnovu i stambene poslove |
DJELATNOST(I) |
Razvoj, privreda i vanprivreda |
KONTAKT PODACI NADLEŽNOG SLUŽBENIKA |
Drago Tokalić, Stručni savjetnik za upravno rješavanje iz oblasti stambeno komunalnih poslova
Telefon: 030 795 623
E-mail:
ont.gospodarstvo@net.ba
|
SVRHA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Postavljanje tezge za prigodnu prodaju ili postavljanje frižidera. |
PRAVNI OSNOV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Zakon o upravnom postupku, član 139. (“Službene novine Federacije BIH”, broj 2/98 i 48/99); Zakon o privremenoj uporabi javnih površina na području Kantona Središnja Bosna, član 14. (“Službene novine KSB/SBK”, broj 14/16); Odluka o komunalnom redu, članovi 22. i 23. (“Službeni glasnik Općine Novi Travnik”, broj 02/14); |
Taksa / naknada koju je potrebno uplatiti |
NAZIV TAKSE / NAKNADE |
IZNOS TAKSE / NAKNADE (KM) |
BROJ RAČUNA ZA UPLATU |
POZIV NA BROJ |
Taksa na zahtjev |
2 KM |
1549990009981 ili gotovinska uplata |
Vr. prih.: 722131; općina: 065; primalac: Općina Novi Travnik; poziv na broj: 19000209; |
Zakupnina za postavljanje tezgi za prigodnu prodaju/frižidera za sladoled |
a) za postavljanje tezgi za prigodnu prodaju 2 KM/m2 za jedan dan
b) za postavljanje frižidera za sladoled 1 KM/m2 za jedan dan |
1549990009981 |
Vr. prih.: 722463; općina: 065; primalac: /; poziv na broj: 1900020900; |
|
Potrebne informacije pri predavanju zahtjeva |
INFORMACIJA |
Ime (ime oca) prezime |
Broj lične karte / mjesto izdavanja |
Telefon |
Lokacija za privremeno korištenje javne površine |
Period privremenog korištenja javne površine |
Namjena privremenog korištenja javne površine |
|
Potrebna dokumentacija |
TRAŽENI DOKUMENT |
INSTITUCIJA KOJA IZDAJE TRAŽENI DOKUMENT |
FORMA DOSTAVE |
KOMENTAR |
Rješenje o registraciji (za pravna lica) ili rješenje o odobrenju za poduzetnike ili rješenje o upisu u registar (za udruženje i sl.) |
Nadležni sud/ Općina /Nadležno Ministarstvo |
Kopija |
/ |
Kopija katastarskog plana |
Općina |
Kopija |
/ |
Dokaz o uplati takse i naknade |
Pošta ili banka |
Original |
/ |
|
ROK ZA RJEŠAVANJE POTPUNOG PREDMETA (DANI) |
2 dana. (1 dan za pregled potpunosti zahtjeva) |
OBAVJEŠTENJE |
Prosječno vrijeme za rješavanje potpunog zahtjeva je 3 dana. Potpunim zahtjevom se smatra samo zahtjev uz koji je stranka dostavila svu potrebnu dokumentaciju. Od dana dostavljanja potpunog zahtjeva računa se rok za rješavanje potpunog zahtjeva. |
VRIJEME VAŽENJA ODLUKE PO ZAHTJEVU (DANI) |
Na period za koji se traži rješenje. |
PREUZIMANJE OBRASCA ZAHTJEVA |
Preuzimanje obrasca zahtjeva |