VEĆA ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
Služba za opću upravu i društvene djelatnosti |
MANJA ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
Odsjek za braniteljsko-invalidsku skrb i radne odnose |
DJELATNOST(I) |
Opća uprava i BIZ |
KONTAKT PODACI NADLEŽNOG SLUŽBENIKA |
Đevad Habibović, Viši samostalni referent za boračko-invalidsku zaštitu i radne odnose
Telefon: 030 795 644
E-mail:
ont.bis@tel.net.ba
|
SVRHA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Evidentiranje stranke kao postojećeg korisnika određenog prava u svrhu ostvarivanja istog. |
PRAVNI OSNOV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Zakon o upravnom postupku, član 121. (“Službene novine Federacije BIH”, broj 02/98 i 48/99); |
Taksa / naknada koju je potrebno uplatiti |
NAZIV TAKSE / NAKNADE |
IZNOS TAKSE / NAKNADE (KM) |
BROJ RAČUNA ZA UPLATU |
POZIV NA BROJ |
/ |
/ |
/ |
/ |
|
Potrebne informacije pri predavanju zahtjeva |
INFORMACIJA |
Broj |
Datum |
Prezime i ime korisnika |
JMBG |
Broj lične karte, izdata od |
Adresa prebivališta |
Telefon |
Ovom izjavom prisutna stranka ______ korisnik/ca prava, pod punom krivičnom, materijalnom i ličnom odgovornošću potpisom potvrđuje tačnost podataka |
o izvršenoj neposrednoj identifikaciji radi nastavka korištenja prava iz Zakona o pravima branilaca i članova njihovih porodica (“Službene novine Federacije BIH” broj: 33/04, 56/05, 70/07, 9/10 i 90/17). |
Službeno lice _______ |
Izjavu dao/la _______ |
|
Potrebna dokumentacija |
TRAŽENI DOKUMENT |
INSTITUCIJA KOJA IZDAJE TRAŽENI DOKUMENT |
FORMA DOSTAVE |
KOMENTAR |
Identifikacioni dokument (lična karta, pasoš itd.) |
MUP |
Na uvid |
/ |
|
ROK ZA RJEŠAVANJE POTPUNOG PREDMETA (DANI) |
1 dan. (1 dan za pregled potpunosti zahtjeva) |
OBAVJEŠTENJE |
Prosječno vrijeme za rješavanje potpunog zahtjeva je 1 dan. Potpunim zahtjevom se smatra samo zahtjev uz koji je stranka dostavila svu potrebnu dokumentaciju. Od dana dostavljanja potpunog zahtjeva računa se rok za rješavanje potpunog zahtjeva. |
VRIJEME VAŽENJA ODLUKE PO ZAHTJEVU (DANI) |
1 godina. |
PREUZIMANJE OBRASCA ZAHTJEVA |
Preuzimanje obrasca zahtjeva |