VEĆA ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
Služba za opću upravu i društvene djelatnosti |
MANJA ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
Odsjek za društvene djelatnosti i usluge građanima |
DJELATNOST(I) |
Opća uprava i BIZ |
KONTAKT PODACI NADLEŽNOG SLUŽBENIKA |
Sabit Mujkić i Blaženka Šistov, Viši referenti za vođenje matičnih knjiga i knjiga državljana
Telefon: 030 795 647, 030 795 648
E-mail:
ont@tel.net.ba
|
SVRHA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Naknadni upis činjenice u određenu matičnu knjigu. |
PRAVNI OSNOV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Zakon o upravnom postupku, član 121. (“Službene novine Federacije BIH”, broj 02/98 i 48/99); Zakon o matičnim knjigama, član 39. (“Službene novine Federacije BIH”, broj 37/12 i 80/14); Uputstvo o vođenju matičnih knjiga, svi članovi (“Službene novine Federacije BIH”, broj 51/13, 82/13 i 06/15); |
Taksa / naknada koju je potrebno uplatiti |
NAZIV TAKSE / NAKNADE |
IZNOS TAKSE / NAKNADE (KM) |
BROJ RAČUNA ZA UPLATU |
POZIV NA BROJ |
/ |
/ |
/ |
/ |
|
Potrebne informacije pri predavanju zahtjeva |
|
Potrebna dokumentacija |
TRAŽENI DOKUMENT |
INSTITUCIJA KOJA IZDAJE TRAŽENI DOKUMENT |
FORMA DOSTAVE |
KOMENTAR |
Lična karta (kada nije upisan matični broj u matičnu knjigu rođenih) |
MUP |
Ovjerena kopija |
/ |
Izvod iz matične knjige umrlih za bračnog partnera (kada nije upisan prestanak braka) |
Matični ured Općine |
Original ili ovjerena kopija |
Općina pribavlja dokument po službenoj dužnosti. |
Izvod iz matične knjige vjenčanih (kada u matičnu knjigu nije upisana činjenica zaključenja braka) |
Matični ured Općine |
Original ili ovjerena kopija |
Općina pribavlja dokument po službenoj dužnosti. |
Punomoć (u slučaju kada punomoćnik podnosi zahtjev za upis činjenice u matičnu knjigu) |
Stranka |
Original ili ovjerena kopija |
/ |
Rješenje (kada nije upisana određena promjena ili ispravka podataka u matičnim knjigama, a koja se nalazi u istom) |
Stranka |
Original ili ovjerena kopija |
/ |
Presuda o razvodu braka (kada razvod braka nije evidentiran u matičnim knjigama) |
Stranka |
Original ili ovjerena kopija |
/ |
|
ROK ZA RJEŠAVANJE POTPUNOG PREDMETA (DANI) |
2 dana. (2 dana za pregled potpunosti zahtjeva) |
OBAVJEŠTENJE |
Prosječno vrijeme za rješavanje potpunog zahtjeva je 2 dana. Potpunim zahtjevom se smatra samo zahtjev uz koji je stranka dostavila svu potrebnu dokumentaciju. Od dana dostavljanja potpunog zahtjeva računa se rok za rješavanje potpunog zahtjeva. |
VRIJEME VAŽENJA ODLUKE PO ZAHTJEVU (DANI) |
Trajno. |
PREUZIMANJE OBRASCA ZAHTJEVA |
Preuzimanje obrasca zahtjeva |