VEĆA ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
Služba za komunalne djelatnosti, obnovu i stambene poslove |
MANJA ORGANIZACIJSKA JEDINICA |
Odsjek za putnu infrastrukturu, obnovu i stambene poslove |
DJELATNOST(I) |
Razvoj, privreda i vanprivreda |
KONTAKT PODACI NADLEŽNOG SLUŽBENIKA |
Viktor Ramljak, Šef Odsjeka za putnu infrastrukturu, obnovu i stambene poslove
Telefon: 030 795 629
E-mail:
viktor.ramljak@tel.net.ba
|
SVRHA ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Otklanjanje nedostataka na saniranoj građevini za osiguranje nužnog smještaja. |
PRAVNI OSNOV ADMINISTRATIVNOG POSTUPKA |
Zakon o upravnom postupku, član 200. (“Službene novine Federacije BIH”, broj 2/98 i 48/99); Zakon o izbjeglim i raseljenim osobama, član 7. (Službene novine Federacije BiH, broj 15/05); |
Taksa / naknada koju je potrebno uplatiti |
NAZIV TAKSE / NAKNADE |
IZNOS TAKSE / NAKNADE (KM) |
BROJ RAČUNA ZA UPLATU |
POZIV NA BROJ |
/ |
/ |
/ |
/ |
|
Potrebne informacije pri predavanju zahtjeva |
INFORMACIJA |
Ime (ime oca) prezime |
Adresa privremenog stanovanja |
Adresa povratka |
Broj telefona |
Obraćam Vam se sa zahtjevom za reklamaciju na izvedene radove na sanaciji stambenog objekta stradalog u toku rata, a koji se nalazi u naselju/ulici ____ br. _______ u općini Novi Travnik. |
Reklamacija se odnosi na:______________________________. |
|
|
Potrebna dokumentacija |
TRAŽENI DOKUMENT |
INSTITUCIJA KOJA IZDAJE TRAŽENI DOKUMENT |
FORMA DOSTAVE |
KOMENTAR |
/ |
/ |
/ |
/ |
|
ROK ZA RJEŠAVANJE POTPUNOG PREDMETA (DANI) |
8 dana. (2 dan za pregled potpunosti zahtjeva) |
OBAVJEŠTENJE |
Prosječno vrijeme za rješavanje potpunog zahtjeva je 10 dana. Potpunim zahtjevom se smatra samo zahtjev uz koji je stranka dostavila svu potrebnu dokumentaciju. Od dana dostavljanja potpunog zahtjeva računa se rok za rješavanje potpunog zahtjeva. |
VRIJEME VAŽENJA ODLUKE PO ZAHTJEVU (DANI) |
Trajno. |
PREUZIMANJE OBRASCA ZAHTJEVA |
Preuzimanje obrasca zahtjeva |